Kończy się budowa nowego bloku na działce po byłym dworcu PKS. Przyjmowanie wniosków na wynajem mieszkań rusza 1 lutego br.
– Trwają prace instalacyjne, wykończeniowe i związane z zagospodarowaniem terenu wokół bloku – informuje prezydent Konrad Pokora. Budynek wyposażony jest w ekologiczne źródła ciepła i energii elektrycznej, co zmniejszy koszty użytkowania mieszkań. – Na dachu zainstalowane są panele fotowoltaiczne, a do ogrzewania wykorzystana będzie pompa ciepła, która ogrzeje część wspólną budynku i wodę. W bloku wydzielono 38 mieszkań i pięć lokali użytkowych – dodaje.
Kiedy startuje przyjmowanie wniosków?
– Składanie wniosków ruszy 1 lutego 2023 i potrwa do 1 marca 2023 r. Chcemy dać mieszkańcom czas na zgromadzenie niezbędnych dokumentów i przygotowanie się do procedury konkursowej – wyjaśnia Konrad Pokora, prezydent Zduńskiej Woli.
Dla kogo mieszkania?
– Mieszkania przeznaczone są dla zduńskowolan, którzy nie mogą pozwolić sobie na zakup mieszkania na rynku komercyjnym. Nowi najemcy będą mieli w przyszłości możliwość wykupu mieszkań po uzgodnieniu warunków finansowych z TBS-em i Bankiem. To szansa dla osób, które nie mają zdolności kredytowej – tłumaczy Konrad Pokora, prezydent Zduńskiej Woli.
Weź udział w Dniach Otwartych!
Niedługo ogłosimy datę Dni Otwartych, które zrealizujemy w porozumieniu warszawską firmą ZAB-BUD, która jest wykonawcą inwestycji. – Podczas dnia otwartego zainteresowani zduńskowolanie będą mogli obejrzeć blok i uzyskać więcej informacji na temat kryteriów oceny oraz skonsultować swój wniosek. Szczegółowy harmonogram opublikujemy niebawem na naszej stronie internetowej. Zapraszam do śledzenia informacji – mówi Konrad Pokora.
Sprawdź, czy możesz złożyć wniosek o mieszkanie!
- Zobacz, jakie kryteria muszą spełniać osoby wnioskujące o najem mieszkania.
- Zobacz, na ile punktów możesz liczyć przy ocenie wniosku.
- Pobierz szczegółowy regulamin programu.
Jakie dokumenty muszę przygotować?
- Wniosek wraz z załącznikami
- Dokumenty potwierdzające dochody członków gospodarstwa domowego za 2022 r. – zobacz, jakie dokumenty spełniają ten warunek: spis 1 i spis 2.
- Pierwszą stronę PIT za 2021 lub 2022 r.
W jaki sposób możesz złożyć wniosek?
Tradycyjnie
- W siedzibie TBS Złotnicki przy ulicy Kościelnej 8. Pracownicy będą przyjmować wnioski od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 (przypominamy, że nabór trwać będzie od 1 lutego do 1 marca br.)
Elektronicznie
- Poprzez pocztę e-mail: sekretariat @ tbs-zlotnicki.pl
Masz więcej pytań?
Skontaktuj się z nami, chętnie Ci pomożemy!
Tel. 43 823 24 49, 43 823 22 58
E-mail: sekretariat@tbs-zlotnicki.pl