Kończy się budowa nowego bloku na działce po byłym dworcu PKS. Przyjmowanie wniosków na wynajem mieszkań rusza 1 lutego br.

– Trwają prace instalacyjne, wykończeniowe i związane z zagospodarowaniem terenu wokół bloku – informuje prezydent Konrad Pokora. Budynek wyposażony jest w ekologiczne źródła ciepła i  energii elektrycznej, co zmniejszy koszty użytkowania mieszkań. – Na dachu zainstalowane są panele fotowoltaiczne, a do ogrzewania wykorzystana będzie  pompa ciepła, która ogrzeje część wspólną budynku i wodę. W bloku wydzielono 38 mieszkań i pięć lokali użytkowych – dodaje.

 

Kiedy startuje przyjmowanie wniosków?

– Składanie wniosków ruszy 1 lutego 2023 i potrwa do 1 marca 2023 r. Chcemy dać mieszkańcom czas na zgromadzenie niezbędnych dokumentów i przygotowanie się do procedury konkursowej – wyjaśnia Konrad Pokora, prezydent Zduńskiej Woli.

 

Dla kogo mieszkania?

– Mieszkania przeznaczone są dla zduńskowolan, którzy nie mogą pozwolić sobie na zakup mieszkania na rynku komercyjnym. Nowi najemcy będą mieli w przyszłości możliwość wykupu mieszkań po uzgodnieniu warunków finansowych z TBS-em i Bankiem. To szansa dla osób, które nie mają zdolności kredytowej – tłumaczy Konrad Pokora, prezydent Zduńskiej Woli.

 

Weź udział w Dniach Otwartych!

Niedługo ogłosimy datę Dni Otwartych, które zrealizujemy w porozumieniu warszawską firmą ZAB-BUD, która jest wykonawcą inwestycji. – Podczas dnia otwartego zainteresowani zduńskowolanie będą mogli obejrzeć blok i uzyskać więcej informacji na temat kryteriów oceny oraz skonsultować swój wniosek. Szczegółowy harmonogram opublikujemy niebawem na naszej stronie internetowej.  Zapraszam do śledzenia informacji – mówi Konrad Pokora.

 

Sprawdź, czy możesz złożyć wniosek o mieszkanie! 

 

Jakie dokumenty muszę przygotować?

  • Wniosek wraz z załącznikami
  • Dokumenty potwierdzające dochody członków gospodarstwa domowego za 2022 r. – zobacz, jakie dokumenty spełniają ten warunek: spis 1 i spis 2.
  • Pierwszą stronę PIT za 2021 lub 2022 r.

 

W jaki sposób możesz złożyć wniosek?

Tradycyjnie

  • W siedzibie TBS Złotnicki przy ulicy Kościelnej 8. Pracownicy będą przyjmować wnioski od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 (przypominamy, że nabór trwać będzie od 1 lutego do 1 marca br.)

Elektronicznie

 

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami, chętnie Ci pomożemy!

Tel. 43 823 24 49, 43 823 22 58

E-mail: sekretariat@tbs-zlotnicki.pl